FANDOM

Cała akcja zaczyna się po utworzeniu z światła i z ciemności dwóch Bóstw Storminusa i Lattar. Żadne nie ma określonej płci wieku ani wyglądu. Żyją bez zobowiązań nagle zaczynają poczuwać emocje. Lattar tworzy sobie podobiecznych których darzy uczuciem tak wielkim, że daje im moc równą sobie ale jeszcze nie na tyle by móc za pomocą niej coś stworzyć. Storminus pogrąża swe myśli w złości i odchodzi na bok czekając wiele lat na swój powrót. Lattar zaś postanawia stworzyć świat pełen życia aby jego podobieczni mieli się czymś zająć kształtując historię przyrody. Po kilku latach na planecie stworzonej przez Lattar (planeta została nazwana Opiriona na cześć pierwszego zwierzaka które na niej zmarło, owe zwierze było jeleniem) pojawiają się wielki gady które jedzą i palą wszystko co napotkają. Bóstwo nie wie co to takiego więc aby ochronić przyrodę zsyła na świat swoją kopię którą nazywa Homunus. Homunusi mają za zadanie walczyć z zagrożeniem z narażeniem własnego istnienia. Z początku walka nie przynosi żadnych efektów dlatego że Boży duplikat nie potrafi porozumiewać się między sobą, ma prymitywny tok myślenia i walczy słabo wytrzymałą bronią w dodatku z drewna i kamienia. Mijają dni Lattar postanawia wprowadzić na świat nowe zagrożenie w celu wyeliminowania drugiego. Daje zatem Humunusowi mądrość i własną wolę. Od tej chwili zaczyna się dzień w którym Homunusi zaczną dominować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki